Działania w internecie od praktycznie jego początku wiążą się ze spamem. Większość osób zapytanych o SPAM w internecie, wiąże to określenie z niepożądaną treścią stron WWW czy fałszywym i niechcianym przekazem w social mediach. Częścią spamu internetowego są także odnośniki do stron. Kto z nas nie widział takich obrazów, podczas przeszukiwania internetu. To właśnie fora internetowe – które dawniej były…
Na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat skrzynki elektroniczne stały się jedną z bardziej popularnych form wymiany informacji. Wykorzystywane są przede wszystkim w firmach, ale również przez użytkowników prywatnych do m.in. dokonywania zakupów, wymiany plików, a także płacenia za rachunki, produkty oraz usługi. Za pośrednictwem maila wysyłane są również faktury, potwierdzenia płatności, a także komunikaty z serwisów społecznościowych. W wiadomościach e-mail otrzymujemy…
Newsletter jest obecnie jedną z najchętniej wykorzystywanych w sieci form reklamowych i informacyjnych. Dlaczego? Ze względu na postać. Krótki biuletyn informacyjny wysyłany drogą elektroniczną to bardzo przyswajalna metoda przekazywania wiedzy o produkcie, marce lub usługach. Wysoka efektywność sprawia, że korzysta z niego większość firm, portali i różnego typu instytucji prywatnych oraz publicznych. Newsletter służy do informowania potencjalnego odbiorcy o aktualnościach,…
Jeżeli pracujesz w dziale marketingu, a Twoim celem jest pozyskiwanie leadów, możesz nieświadomie naruszyć przepisy antyspamowe. Jeżeli masz wątpliwości, czy Twoje działania nie stoją w sprzeczności z przepisami, ten tekst jest właśnie dla Ciebie. Przybliżamy najważniejsze aspekty prawne rozsyłania informacji handlowych. Czasy, w których można było bezkarnie zasypywać skrzynki mailowe dowolnymi informacjami, są już historią. Nadawcy wiadomości marketingowych są od…