Jak nie spamować?

Zadbaj o marketing internetowy i sprzedaż zgodną z RODO.

W tej sekcji to potencjalni (lub aktualni) „spamerzy” mogą poszerzać i aktualizować swoją wiedzę na temat nie tylko teoretycznego, ale przede wszystkim praktycznego, respektowania litery prawa w kontekście RODO. To dla tych, co zostali przyłapani na spamowaniu lub obawiają się posądzenia o takie praktyki. Poruszmy i omawiamy tu przykłady „z życia wzięte”, pozwalające dokładnie poznać przepisy i praktyki tym, którzy chcą być pewni, że ich działania komunikacyjne nie będą nikogo zmuszać do zaglądania do sekcji „Dostaję spam, co robić?”. Można tu pokazywać przykłady godne pochwały (m.in. za swoją prostotę czy widoczne dbanie o bezpieczeństwo danych klientów), ale także te naganne, do jakich docierają członkowie redakcji czy które przesyłają na skrzynkę redakcyjną czytelnicy. Gdy będzie więcej takich przykładów, można pomyśleć o podkategoriach w rodzaju best practices czy worst practices.

Praktyczne porady do wdrożenia na Twoją stronę i nie tylko!

Wewnętrzna część dłoni z narysowanym znakiem pisarskim @ (małpa)

Spamowe linki – czym są i jak sobie z nimi radzić?

Działania w internecie od praktycznie jego początku wiążą się ze spamem. Większość osób zapytanych o SPAM w internecie, wiąże to określenie z niepożądaną treścią stron WWW czy fałszywym i niechcianym przekazem w social mediach. Częścią spamu internetowego są także odnośniki do stron. Kto z nas nie widział takich obrazów, podczas przeszukiwania internetu. To właśnie fora internetowe – które dawniej były…

Więcej

Rodzaje spamu

Niechciane wiadomości SPAM – rodzaje SPAM-u w e-mailach

Na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat skrzynki elektroniczne stały się jedną z bardziej popularnych form wymiany informacji. Wykorzystywane są przede wszystkim w firmach, ale również przez użytkowników prywatnych do m.in. dokonywania zakupów, wymiany plików, a także płacenia za rachunki, produkty oraz usługi. Za pośrednictwem maila wysyłane są również faktury, potwierdzenia płatności, a także komunikaty z serwisów społecznościowych. W wiadomościach e-mail otrzymujemy…

Więcej

Jak wysyłać newsletter zgodnie z prawem?

Wysyłka newslettera – jak robić to zgodnie z prawem i RODO?

Newsletter jest obecnie jedną z najchętniej wykorzystywanych w sieci form reklamowych i informacyjnych. Dlaczego? Ze względu na postać. Krótki biuletyn informacyjny wysyłany drogą elektroniczną to bardzo przyswajalna metoda przekazywania wiedzy o produkcie, marce lub usługach. Wysoka efektywność sprawia, że korzysta z niego większość firm, portali i różnego typu instytucji prywatnych oraz publicznych. Newsletter służy do informowania potencjalnego odbiorcy o aktualnościach,…

Więcej

Spam, wysyłanie spamu, możesz spamować i o tym nie wiedzieć. Sprawdź czy prawo przyzwala na Twoje działania.

Możesz spamować i o tym nie wiedzieć. Sprawdź, czy prawo przyzwala na Twoje działania

Jeżeli pracujesz w dziale marketingu, a Twoim celem jest pozyskiwanie leadów, możesz nieświadomie naruszyć przepisy antyspamowe. Jeżeli masz wątpliwości, czy Twoje działania nie stoją w sprzeczności z przepisami, ten tekst jest właśnie dla Ciebie. Przybliżamy najważniejsze aspekty prawne rozsyłania informacji handlowych. Czasy, w których można było bezkarnie zasypywać skrzynki mailowe dowolnymi informacjami, są już historią. Nadawcy wiadomości marketingowych są od…

Więcej

Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close